استارت آپ «عکستیک» در دانشگاه علمی کاربردی رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، طی مراسمی با حضور مهدخت بروجردی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیران ستادی، استانی و مدیران روابط عمومی مراکز آموزشی این دانشگاه از پروژه استارت آپ عکستیک رونمایی شد.

بروجردی در خصوص زیست بوم استارت آپ ها در جوامع زود پذیرنده و دیر باور گفت: هر قدر جوامع توسعه یافته تر باشند فرهنگ نوآوری و استارت آپ قوی‌تر خواهد بود. خوشبختانه جامعه پویای امروزی به مدد جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها این فرهنگ نوآوری را به باور ملی ما نزدیک کرده‌اند.

وی با تاکید به حمایت‌های جدی دانشگاه جامع علمی کاربردی از استارت آپ ها گفت: رویکرد کلی و جدی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال رونق تولید کمک‌های مادی و معنوی به این استارت آپ و مراکز نو آوری است.

معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه این مراسم ضمن رونمایی از استارت آپ عکستیک اظهار داشت: در جامعه پرشتاب و مضطرب امروزی عکس می‌تواند با ثبت لحظات خوش تا حدود زیادی این اضطراب را کم کند.

گفتنی است استارت آپ عکستیک که باهدف توسعه اقتصاد عکس در ایران به همت شرکت تعاونی کارکنان، مدرسان، فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشکده خبر و شتاب دهنده استار تک راه اندازی شده است با برگزاری مسابقات و چالش‌های عکس هفته، آموزش، فرصت‌های شغلی و برگزاری رویدادها و آخرین اخبار و اطلاعات هنر صنعت عکاسی، جامعه عکاسی کشور و سایر علاقمندان را گرد هم آورده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.AksTiK.com اقدام به بازدید و عضویت در عکستیک کنند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.