فستیوال نوآوری‌های از پساب تا آب برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، شبکه فن‌بازار ملی ایران فستیوال نوآوری‌های از پساب تا آب را بیست و سوم تیرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می کند.

فستیوال نوآوری‌های از پساب تا آب پانزدهمین فستیوال عرضه نوآوری است. انجام بیش از ۳۵ قرارداد سرمایه‌گذاری در اختراعات به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و در جریان بودن چندین مذاکره جدی سرمایه‌گذاری در اختراعات از جمله دستاوردهای ۱۴ فستیوال عرضه نوآوری می‌باشد که تا کنون برگزار شده است.

فراخوان این رویداد در زمستان ۹۷ ارسال شده و بیش از ۱۰۰ طرح به دبیرخانه ارسال شده و پس از دو مرحله ارزیابی توسط کمیته ارزیابی این فستیوال نهایتاً ۸ طرح منتخب برای ارائه در روز فستیوال انتخاب شده‌اند.

برای آماده‌سازی مخترعان این ۸ طرح، دوره آموزشی ارائه به سرمایه‌گذاران برگزار شده و در این دوره بررسی ابعاد بازار و مالی طرح‌ها و کمک به تهیه فایل پرزنت آنها نیز انجام می‌شود.

فستیوال‌های تخصصی عرضه نوآوری یکی از بسترهایی است که به بنگاه‌های فعال در حوزه‌های تخصصی مختلف کمک می‌کند با نوآوران و فناوران آن حوزه تعامل مستقیم داشته و در صورت توافق نوآوری‌های مورد نیاز خود را از این روش تأمین نمایند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.