افشاگری یک نماینده مجلس از مالکیت فردی با 2500 واحد مسکونی

به گزارش گروه پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی "پایش" گفته است که طبق اخبار واصله از منابع موثق، یک نفر 700 واحد در یک منطقه خاص تهران و در شهر ری را در مالکیت خود دارد.

وی افزود: شغل اصلی‌ این فرد خرید و فروش ملک است و از این طریق کسب درآمد می‌کند، در یک شب برای مسکن قیمت تعیین می‌کند، قیمتی هم که در شهرستان‌ها و جمعیت‌های زیر 50 هزار نفر می‌رسد، از شهرهای بزرگ آغاز می‌شود، خواه ناخواه تأثیر افزایش قیمت‌‌ها در شهرهای دیگر هم از این طریق تسری پیدا می‌کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: سند این 700 واحد در اختیار یک شخص است، ما نمایندگان مردم هستیم، ما اصلا کاری به افرادی که یک، دو و یا سه واحد برای خودشان یا اقوام‌شانه دارند، نداریم. 

سعیدی ادامه داد: طبق آمار و گزارش‌هایی که ارسال شده، 10 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی از سال 85 تا 95 در کشور ساخته شده، اما 2 میلیون و 400 هزار واحد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته، یعنی تکلیف چیزی حدود 7 میلیون و 500 هزار واحد مشخص نیست، اگر خطای آماری را هم در نظر بگیریم، مشخص نیست 5 میلیون واحد در اختیار چه افرادی در بازار مسکن است.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طبق گزارشی که به بنده رسیده، شخصی را داریم که 2500 واحد مسکونی در مجموع همه مناطق شهر تهران در اختیار دارد که از این طریق برای مسکن قیمت تعیین می‌کند و قانونی هم برای برخورد با چنین افرادی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.