به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از انگجت، پیش از این، اپل با راه اندازی خدمات اپل نیوز، در این زمینه فعال شده بود. حالا بعد از گذشت سه ماه از اعلام خبر اولیه راه اندازی خدمات یادشده، موزیلا کاربران علاقمند را به مشارکت در نسخه بتای خدمات یادشده تشویق کرده است.
موزیلا در تبلیغات خود برای دعوت از کاربران به استفاده از این خدمات، آن را اینترنت خالی از آگهی فایرفاکس معرفی کرده و افزوده که از این طریق کاربران می توانند به محتوا و اخبار مدنظر خود دسترسی داشته باشند، بدون آنکه مجبور به مشاهده انبوهی از آگهی ها و تبلیغات باشند.
این شرکت افزوده هزینه دریافتی از کاربران با سایت های مورد مطالعه افراد به اشتراک گذاشته می شود و آنها از این طریق درآمد بیشتری کسب می کنند که همین امر باعث می شود آنها بتوانند محتوای بیشتری را بدون نیاز به نمایش تبلیغات تولید کرده و ارائه دهند.
برخی نشریات، سایت ها و سرویس های خبری برای همکاری با خدمات یادشده اعلام آمادگی کرده اند که از جمله آنها می توان به آتلانتیک، اسلیت، بازفید، یو اس ای تودی و غیره اشاره کرد.