باهنر: هدف شورای هماهنگی اصولگرایان ائتلاف بین نیروهای انقلاب است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمّدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز (یکشنبه 16 تیر) در نشست خبری خود که در خبرگزاری فارس برگزار شد، با بیان اینکه ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی عملیاتی اعجاب‌برانگیز بود، گفت: این اقدام مقتدرانه، دوستان ایران را شاد و دشمنان ما  را خیره کرد.

وی افزود: قبلاً هم گفته بودیم که ایران هنوز بسیاری از توانمندی‌‌های خود را رو نکرده‌ و آنچه در قضیه سرنگونی پهپاد نشان داده شد، کوه یخی بود که بخش کوچکی از آن بیرون آمد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه اگر روزی هر دستی، قصد تجاوز به ایران را داشته باشد، آن دست قطع خواهد شد، گفت: در روزهای گذشته آمریکا و متحدانش تحت لوای  یک کشور اسلامی گرد هم آمدند و دیدیم که با چه افتضاحی این کنفرانس، هنوز شروع نشده، به پایان رسید. این موضوع کاملاً نشان داد که نه‌تنها خواب صهیونیست‌های تروریست تعبیر نخواهد شد بلکه تا کم‌تر از یک ربع قرن آتی شاهد خواهیم بود رژیم اشغالگری وجود نخواهد داشت.

باهنر درباره شورای ائتلاف اصول‌گرایان گفت: چنین شورایی دوره‌های قبل هم بوده، الان هم هست و بعداً هم خواهد بود. ولی مشکل این است که ما چند حزب فراگیر و قدرتمند در کشور نداریم و فعالیت‌های انتخاباتی توسط جبهه‌ها شکل می‌گیرد و این جبهه‌ها برای اینکه به ائتلاف حداکثری برسند باید تلاش کنند. لذا هر دوره زمان انتخابات بسیاری از توان، صرف وحدت درون‌تشکیلاتی و ایجاد یک ساختار برای حضور در انتخابات می‌شود.

وی افزود: این شورا و سازوکار، یک دوره به‌نام جمنا تشکیل می‌شود، یک دوره جبهه متحد و در زمانی دورتر، شورای هماهنگی. این دوره هم تشکیل شده و هدف هم ائتلاف صددرصدی بین نیروهای انقلابی است. حالا اینکه ما چه مقدار در این کار موفق شویم بستگی به عوامل محیطی و گفت‌و‌گوها دارد.

باهنر در پاسخ به سؤالی درباره انحلال جمنا و تغییر نام آن به شاجا گفت: همانطور که توضیح دادم، محتوا و جنسی که در ظرف ریخته می‌شود مشخص است. مجموعه نیروهای اصولگرا تلاش می‌کنند تا وحدت خوبی را در بین خود ایجاد کنند؛ حالا هر دوره، اسم خاص خودش را دارد.

وی با تاکید بر  اینکه جمنا در ائتلاف نیروهای اصول‌گرا حتماً حضور دارد، تصریح کرد: البته سازوکار انتخاباتی دیگر به اسم جمنا نخواهد بود و تشکیلات جمنا دیگر به آن صورت، مطرح نمی‌شود، اما اینطور نیست که جمنا کنار زده باشد یا انشعابی شکل گرفته باشد؛ نه اینطور نیست.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.