بولتون: ارتش ونزوئلا مسؤول تضمین دموکراسی و حفظ جان غیرنظامیان است

مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرد: ارتش ونزوئلا مسؤول تضمین دموکراسی و قانون اساسی، حفاظت از غیرنظامیان و تضمین امکان دسترسی مردم این کشور به حقوق اولیه‌شان است.

به گزارش خبرآنی، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در یک سری توییت تاکید کرد: ارتش ونزوئلا مسؤول تضمین دموکراسی و قانون اساسی، حفاظت از غیرنظامیان و تضمین دسترسی مردم ونزوئلا به حقوق اولیه‌شان است. ما از ارتش ونزوئلا می‌خواهیم تا از آزادی‌های یک ونزوئلای دموکراتیک حفاظت کند.

وی افزود: براساس گزارش سازمان ملل نیروهای ویژه ونزوئلا هزاران کشتار غیرقانونی را در ۱۸ ماه گذشته انجام دادند و سپس صحنه‌های جرم را دست کاری کردند تا این طور به نظر برسد که قربانیان در برابر بازداشت مقاومت کرده‌اند.

بولتون افزود: ۲۰۸ سال پیش در چنین روزهایی کشور بزرگ ونزوئلا استقلال خود را اعلام کرد. آمریکا به حمایت از خوآن گوآیدو رئیس جمهور موقت ونزوئلا، مجمع ملی و مردم این کشور در مسیرشان برای دستیابی مجدداً به آزادی‌شان ادامه خواهد داد.

بولتون در توییتی دیگر گفت: خوآن گوآیدو به متحد کردن مردم ونزوئلا برای اعلام درخواست‌شان مبنی بر آزادی از چنگال ظالمانه نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا ادامه می‌دهد. ما رهبری و شجاعت گوآیدو در تلاش برای دستیابی به یک ونزوئلای آزاد و دموکراتیک را تحسین می‌کنیم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.