طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران تجریش آغاز شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران درباره طرح جمع‌آوری بساط گستران میدان تجریش اظهار داشت: سد معبر بساط گستران مهم‌ترین معضل کنونی خیابان شهرداری حدفاصل میدان قدس و تجریش است که با حضور این افراد فضای پیاده‌راه‌ها تصرف و شهروندان، کسبه و اصناف منطقه یک، تولیت و زائران آستان مطهر امامزاده صالح(ع) با مشکل مواجه شده بودند.

وی افزود: بر همین اساس عملیات ضربتی جمع آوری بساط گستران به حسب مصوبه شورای تامین شهرستان شمیرانات از  امروز با حضور مستقیم نیروهای انتظامی، قضایی، فرمانداری و شهرداری آغاز شد.

شهردار منطقه یک گفت: استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان، افزایش تعداد نیروهای شهربان، رصد انبار کالاهای بساط گستران در محدوده بازار تجریش و پلمب آنها و... از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای ساماندهی بساط گستران است که به صورت یک فرایند مستمر اعمال می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: استقرار خودروهای اغذیه فروشان در این محدوده مشکل دیگری است که علاوه بر سدمعبر، به‌علت عدم رعایت بهداشت و توزیع نامناسب مواد غذایی منجر به شکایت شهروندان شده بود که جمع آوری خودروی آنها نیز با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر در حال اجراست و از شهروندان درخواست می‌شود مواد غذایی خود را از واحدهای صنفی داری مجوز اداره بهداشت تأمین کنند.

شهردار منطقه یک افزود: برای حفظ و آرامش شهر با جدیت عمل خواهیم کرد و در کنار سایر ارگان‌ها هر تدبیر لازمی را اتخاذ و اجرا می‌کنیم تا از وقوع مشکلات و معضلات  شهری به واسطه  این بی انضباطی‌ها جلوگیری کنیم و با ایجاد پیاده راه امن، آرامش را به کسبه و شهروندان این محدوده برگردانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ضربتی گستران تجریش

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.