فارس من| هیأتی برای رفع موانع جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه تشکیل شد

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، چندی قبل تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من موضوعی را با عنوان«بلاتکیفی بیش از ۷ هزار پذیرفته شدگان کارکنان اداری قوه قضاییه» مطرح کردند.

غلامحسین اسماعیلی در پنجمین نشست خبری خود در خصوص تعیین تکلیف 7 هزار نفری که در آزمون قوه‌قضائیه در سال 96 پذیرفته شده‌اند، گفت: ما بر مبنای اذن قانونی که در برنامه ششم داشتیم آزمون استخدامی برگزار کردیم و بعد از اعلام نتیجه آزمون، با موانعی مواجه شدیم که بخشی از آن ناشی از اوضاع و احوال اقتصادی کشور و بخشی دیگر نیز ناشی از نامهربانی با دستگاه قضایی بود.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد:  این موانع سر راه استخدام کسانی که ما نیاز مبرم و جدی به جذب آنها داریم قرار گرفت اما تلاش می‌شود که این موانع برداشته شود و هیأتی از سوی رئیس قوه قضائیه تشکیل شده که بتوانیم این موانع را مرتفع کنیم و این افراد به جمع ما بپیوندند. 

وی افزود: در گام اول کسانی که از قوه قضائیه منفک می‌شوند برای جایگیزینی‌شان از همین پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استفاده می‌کنیم و ان‌شاءالله با پیگیری‌‌های انجام شده این تعداد جذب خواهند شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.