برگزاری چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی در بوستان آب و آتش

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، در این جشنواره که حاصل همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و شرکت نوسازی عباس آباد است، حدود 80 هنرمند بیش از 400 اثر خود را از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند که بیشترین آثار ارسالی از منطقه خراسان بزرگ (شمالی ،جنوبی و رضوی) بوده است.

در بخش بین‌الملل این جشنواره نیز هنرمندانی از کشور‌های جمهوری آذربایجان، گرجستان، ترکیه و  افغانستان (ساکن ایران) حضور دارند.

شناسایی و تجلیل از پدید‌آورندگان آثار موسیقایی در زمینه فرهنگ رضوی و بسط، تعمیق و ترویج هنر آوایی با محوریت فرهنگ رضوی از اهداف این جشنوراه هنری است.

جشنواره آواها و نواهای رضوی به جز بوستان آب و آتش همزمان در شش شهرستان دیگر استان تهران نظیر، ری، دماوند، شهر قدس، قرچک، رباط کریم، ملارد به اجرا در می آید.

اختتامیه جشنواره با اجرای گروه‌های برتر به صورت می‌گیرد، پخش آنونس و تیزر ویژه جشنواره .سخنرانی مقامات و مسئولین و قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تقدیر از گروه های برگزیده با اهدای تندیس جشنواره از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.