شانزلیزه ایمن می‌شود

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری فارس، در ارتباط با ایمن‌سازی ساختمان‌های تجاری ناایمن، اظهار داشت:‌ این موضوع در جلسه‌ای با حضور دادستان مطرح شد و بنابر برنامه‌هایی که آتش‌نشانی ارائه داده است ساختمان‌های تجاری همچون آلومنییوم، شانزلیزه و 201 ایمن‌سازی آنها انجام می‌گیرد.

وی افزود: البته ایمن‌سازی ساختمان 201 در حال انجام است و مشکلات سازه‌ای در این پاساژ تجاری در حال رفع شدن است و سیر رفع خطر باید انجام گیرد.بر همین اساس دیوار برشی در این ساختمان ایجاد شد.

شهردار منطقه 11  ادامه داد: در مورد پاساژ شانزلیزه اکنون در مرحله انتخاب مشاور توسط مالکین هستیم که نقشه ایمن‌سازی را ارائه دهد و موارد ناایمن را تبدیل به نقشه کنیم. 

آبادیان خاطرنشان کرد: پاساژ شانزلیزه به زودی در مسیر ایمن‌سازی قرار می‌گیرد و علاوه بر بحث سازه‌ای و موضوع اطفاء حریق آن نیز مورد توجه قرار گرفته است. 

وی گفت:‌با کمک ذینفعان که همان مالکین و سرقفلی‌داران پاساژ هستند مجری و ذی‌صلاح برنامه ایمن‌سازی انتخاب خواهد شد و موضوع ایمن‌سازی رایگان توسط شهرداری انجام نمی‌گیرد بلکه این موضوع مشارکتی بوده و بخشی از آن را مالکین و سرقفلی‌داران باید بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

شانزلیزه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.