بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی توسط وزارت نفت راه اندازی می شود

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، به منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های آتی شرکت های اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروهای انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

بدین منظور از تمام دانش آموختگان واجد شرایط و علاقمند دعوت می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی اختصاصی و رشته گرایش های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه های اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از 10 تیر 98 لغایت 10 شهریور 98 نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام کنند.

همچنین پس از درج اطلاعات درخواستی در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی متقاضیان ثبت می شود.

تامین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیردائم برای سمت / وظایف خاص تخصصی در ستاد فرایند عملیات و یا طرح های توسعه ای در استان تهران ازمیان داوطلبان موجود دراین بانک اطلاعاتی مذکور و از طریق انجام مصاحبه های فنی – تخصصی و ارزیابی سلامت روانشناختی و براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی سایر مراحل و تشریفات بکارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.