بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه نجفی رستگار تا پایان شهریور امسال

محمد صدیف در گفت‌وگو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خبرنگار اجتماعی خبرگزاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فارس، درباره افتتاح بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵ تهران، اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این بزرگراه از بزرگراه آزادگان آغاز می‌شود و تا بزرگراه امام رضا(ع) ادامه دارد و تمامی این بزرگراه در منطقه ۱۵ تهران واقع شده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد تملکات این بزرگراه انجام شده است و بخشی از تملک‌ها باقی مانده است که امیدواریم فاز نخست آن تا پایان شهریورماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

صدیف بیان داشت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از فاز پروژه شهید نجفی رستگار انجام شده است و ۲۰ درصد باقیمانده تا پایان شهریورماه راه‌اندازی خواهد شد.

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۵ تهران اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: با بهره‌برداری از بزرگراه شهید نجفی رستگار، دسترسی از بزرگراه آزادگان به بزرگراه امام رضا(ع) ایجاد می‌شود و شاهد آن خواهیم بود که ترافیک سه راه افسریه به طور کامل حذف خواهد شد و تمام ماشین‌های سنگینی که از محدوده سه راه افسریه عبور می‌کنند از این بزرگراه استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرک‌های مشیریه و رضویه نیز از حالت بن‌بست خارج و دسترسی‌ها به بزرگراه امام رضا(ع)، رستگاری مقدم و آزادگان انجام خواهد شد.

صدیف یادآور شد: یک ایستگاه آتش‌نشانی نیز در گردنه تنباکویی برای ایجاد ایمنی بزرگراه شهید رستگاری مقدم ایجاد خواهد شد تا خدمات ایمنی لازم را به این بزرگراه و محله رضویه ارائه دهد.

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۵ تهران اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: فازهای بعدی بزرگراه شهید نجفی رستگار نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درباره معضل سد معبر میوه‌فروش‌ها در محلیه مشیریه نیز گفت: بخشی از مردم از این نوع سدمعبر راضی هستند و بخش دیگر نیز نارضایتی دارند که ما اقدامات قانونی را در این خصوص انجام داده‌ایم و مغازه‌های میوه‌فروشی که به سطح پیاده‌رو تعرض کرده بودند به صورت قانونی با آنها برخورد شد و تعهد دادند که دیگر سدمعبر نکنند.

صدیف با اشاره به اینکه معضل سدمعبر باید با اقدامات فرهنگی و کلان برطرف شود، روزانه نیروهای معبربان ما گشت‌هایی دارند که با معضلات و مشکلات زیادی در این خصوص مواجه می‌شوند و امیدواریم بتوانیم راهکار مناسبی را برای رفع سد معبر ایجاد کنیم.

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۵ تهران درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر در محدوده کوه‌سنگی شهرک رضویه نیز گفت: یکی از اقدامات شاخصی که صورت گرفت، برخورد با معتادان متجاهر در محدوده کوه‌سنگی بود که نسبت به پاکسازی این محدوده اقدام شد؛ پارکی نیز به نام کوهپایه ایجاد کردیم که با ورود مردم به این پارک قطعا دیگر شاهد ورود معتادان متجاهر نخواهیم بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدامی برای گرمخانه خاوران انجام شده است، گفت: این مددسرا در حوزه سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران قرار دارد و ما با حضور معتادان در این محدوده با مشکلاتی مواجه هستیم؛ چراکه اقدام به دزدیدن دریچه‌های شهری، آهن‌ها، مخزن‌ها و... می‌کنند و این موضوع ما را با مشکلاتی مواجه کرده است.

صدیف در باره ساماندهی کامیون‌هایی که در محدوده بوستان خلیج‌فارس متوقف می‌شوند و پارک می‌کنند، اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما پارکینگی برای کامیون‌داران ایجاد کرده‌ایم و با کمک پلیس راهنمایی و رانندگی کامیون‌داران را به این پارکینگ راهنمایی کردیم، ولی متاسفانه فرهنگ‌سازی مناسب ایجاد نشده است و کامیون‌داران همچنان به دلیل نزدیکی به محل سکونت خود کامیون‌های خود را در حاشیه بوستان خلیج‌فارس پارک می‌کنند که مجددا در این خصوص نیز مذاکراتی با پلیس و کامیون‌داران انجام شده است. امیدواریم این مشکل نیز از سطح این محدوده برطرف شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.