روحانی: کاخ سفید دچار سردرگمی است

به گزارش حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت  با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی تاکید کرد: راه رسیدن به امنیت، آزادی، رفاه و عزت کشور، حرکت در مسیر اسلام،  امیرالمؤمنین(ع)، امام(ره) و  شهید بهشتی است و همه باید برای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم و دعا می‌کنیم که همه ما در مسیر صحیح و درست، برای اداره کشور، خدمت به مردم، موفق باشیم و کاری کنیم که یک دستگاه قضایی دیگر به نام وجدان عمومی جامعه و یک دستگاه قضایی نهایی در روز قیامت و در پیشگاه خدا  هم آن را امضاء کند.  اگر این مسیر را انتخاب کردیم، می‌توانیم به سرعت به آن اهداف بلندی که انقلاب برای ما مشخص کرده، دست یابیم.

روحانی تصریح کرد: مجوز شنود فقط در جرایم سازمان یافته نظیر تروریسم و مواد مخدر؛ با شنود نمی‌شود مردم را محاکمه کرد.  قاضی فقط باید به متن پرونده و قانون متعهد باشد.دست قضات مستقل را می بوسیم.امام (ره) دو قاضی عالیرتبه را به خاطر توجه به شنود عزل کرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: توصیه ما به آمریکا و اروپا، بازگشت به پیمان و عهدشان در برجام است. کاخ سفید دچار سردرگمی است. سرنگونی پهپاد متجاوز نشان داد قادریم سامانه دفاعی بسازیم. جنگ و درگیری در منطقه نمی‌خواهیم اما مرزهای ما خط قرمز ما است.

این خبر تکمیل می‌شود....

انتهای پیام/

برچسب ها :

روحانی سردرگمی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.