شورایاری‌ها نباید رابطه استخدامی با شهرداری داشته باشند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحمید طحایی در اولین گردهمایی اعضای هیأت‌های اجرایی مناطق 22‌گانه پنجمین دور انتخابات شورایاری‌های شهر تهران اظهار داشت: شرکت همه افراد به شرط دارا بودن حداقل سن 18 سال در انتخابات شورایاری‌ها امکانپذیر است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی تأکید کرد: البته شورایاری‌ها نباید هیچ رابطه استخدامی با شهرداری یا شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آن باشند ولی ثبت‌نام داوطلبینی که رابطه استخدامی با شهرداری دارند امکانپذیر است و اگر این افراد در انتخابات برگزیده شوند، باید از کار قبلی خود استعفا دهند.

دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران ادامه داد:‌ انتخابات در 18 هزار شعبه در 352 حوزه انتخابی برگزار خواهد شد و آماده‌باش جدی در این زمینه داریم.

طحایی با بیان اینکه هیچ زمانی برای تأخیر در برگزاری انتخابات در نظر نداریم، گفت:‌ هیأت‌های اجرایی باید تمام کارها و فعالیت‌ها را به صورت روزانه تا زمان برگزاری انتخابات انجام دهند.

وی در پایان افزود: شرایط تبلیغ در انتخابات شورایاری‌های مشابه سایر انتخابات ملی است که یعنی یک هفته قبل از برگزاری انتخابات آغاز و یک روز مانده به آن به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.