ربیعی: امیدوارم وابستگی به نفت کاهش یابد/ در برابر تحریم سازوکار خودمان را داریم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود که صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، گفت: دولت آماده همکاری با قوه قضاییه در سطوح مختلف است.

وی گفت: امروز ساختار بودجه در جریان است. این اصلاح پارادایمی است و تنها اصلاح ردیف‌ها نیست. امیدوارم وابستگی به نفت کاهش یابد و این موضوع در جلسه آتی سران قوا مطرح خواهد شد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار ویدئویی درخصوص برخورد با دختران بدحجاب در تهرانپارس و اینکه واکنش رئیس‌جمهور به این موضوع چیست؟ گفت: رئیس‌جمهور درباره این موضوع با وزیر کشور صحبت کردند. نوع واکنش مأموران با جرم که اگر هم جرمی رخ داده قابل قبول نبوده و مطمئن هستیم رئیس شورای امنیت کشور در این زمینه تذکر لازم را داده است. اجازه بدهید در این زمینه به جامعیت لازم برسیم و اطلاع رسانی کنیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این همه اتفاق در کشور آقای روحانی نشست مطبوعاتی نمی‌گذارند اظهار داشت: آقای دکتر روحانی این موضوع و زمان‌بندی آن را در اختیار بنده گذاشتند و در آینده نزدیک رئیس‌جمهور مصاحبه رادیویی تلویزیونی خواهند داشت.

وی درباره تحریم‌های جدید آمریکا نیز خاطر نشان کرد: این واکنش آمریکا باعت اتحاد ملی خواهد شد و کار آنها توهین به ملت ایران بود. تحریم‌های آنها چیز جدیدی نیست. قبلا هم پتروشیمی را تحریم کرده بودند. ما در مقابل همه‌گونه تحریم‌ها، سازوکار خودمان را داریم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.