لایحه حمایت از مصدومین و خانواده شهدا در شهرداری را به شورای شهر ارائه می‌دهیم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی در همایش تجلیل از ایثارگران خدمت در شهرداری تهران (یادواره شهید امید عباسی) اظهار داشت: شهرداری یک نهاد اجتماعی و خدماتی محسوب می‌شود که اقدامات مختلفی در آن جهت ارائه خدمت به شهروندان انجام می‌گیرد. 

وی افزود: خدمات شهرداری از بدو تولد و پس از حیات دنیوی است. بنابراین کارکنان و نیروی انسانی نقش بسیار مؤثری جهت ارائه این خدمات دارند.

شهردار تهران گفت:‌ اگر یک هفته کارکنان به موضوع نظارت شهر توجه نداشته باشند و یا مسئله ترافیک و آلودگی هوا مدنظر نباشد وضعیت بسیار نابه‌سامان خواهد شد. بنابراین خدمات گسترده‌‌ای از طریق کارکنان شهرداری به مردم ارائه می‌‌شود. 

حناچی با اشاره به اینکه خداوند براساس نیات ما عملکردمان را محاسبه می‌کند، گفت: باید تلاش کنیم که این نیات هرچه بیشتر به خیر نزدیک باشد. 

وی بیان داشت: پایتخت دارای ۱۲ میلیون جمعیت در روز و ۸.۵ میلیون نفر جمعیت در شب است که امکان وقوع حوادثی در آن وجود دارد و طی شبانه‌روز احتمال اینکه همکاران‌مان دچار صدمه شوند وجود دارند که تلاش می‌کنیم اقدامات لازم را جهت حمایت از این افراد انجام دهیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: لایحه‌ای را به شورای شهر ارائه می‌دهیم که با همکاری دوستان در شورا بتوانیم اقدامات مؤثری را جهت پشتیبانی از خانواده شهدا و مصدومینی که در شهرداری دچار آسیب شدند ارائه دهیم. البته هر چند این خدمات قابل جبران نیست ولی وظیفه ما ارج نهادن به خدمات کارکنان است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.