حمایت شورای شهر از آسیب دیدگان حین خدمت در شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در همایش تجلیل از ایثارگران خدمت شهرداری تهران (یادواره شهید امیر عباسی) اظهار داشت: تهران شهری است که با افتخار خود را شهروند آن می‌نامیم و این شهر متعلق به همه اعم از جنوب و حاشیه‌نشینان، دستفروشان، کودکان کار و ... است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر تهران شهری است برای همه ایرانیان به دلیل جانفشانی‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری بوده  و این افراد تلاش کرده‌اند تهران هر چه بیشتر زیست‌پذیر باشد.

فراهانی گفت:‌از مجاهدت‌های کارکنان شهرداری که جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و از قبل از طلوع تا شبانگاه جهت تامین امنیت و حمایت از مردم شهر اقدام می‌کنند سپاسگزاریم.

وی گفت: جانفشانی‌های کارکنان شهرداری شامل موارد مختلفی از جمله مجاهدت حریم‌بان در برابر تخلفات ساخت و ساز، ایستادگی کارمند مقابل تخلفات، شهادت آتش‌نشانان در مسیر نجات مردم و اقدامات همه کسانی است که تهران را از انواع آسیب‌ها دور می‌کند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت و آبرو در تهران می‌بینید به دلیل تلاش این عزیزان است و در واقع برنامه‌های آنها سبب برند شهرداری شده است.

وی گفت: اگر خلاء قانونی در حمایت از کارکنان شهرداری که در جهت حمایت از آسیب‌دیدگان اقدام می‌کند وجود داشته باشد گام‌های مؤثر را برمی‌داریم و از لایحه مربوطه دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.