قیمت آسفالت واقعی شود/ باید استفاده از خودروی شخصی کاهش پیدا کند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی در حاشیه مراسم افتتاح اولین موزه صنعت نفت در تهران گفت: امروزی یکی از قدیمی ترین پمپ بنزین های تهران به عنوان موزه افتتاح شد که این سایت در دروازه دولت قرار دارد.

وی افزود: اینجا یک پارک موزه در حال شکل گیری است و از وزارت نفت بابت حفظ شناسنامه وزارت نفت تشکر میکنم.

حناچی خاطرنشان کرد: وضعیت آلودگی هوای تهران که امروز شاهد کاهش ذرات معلق هستیم بخشی به دلیل عملکرد مناسب دوستان وزارت نفت بوده است.

شهرداری تهران در خصوص اینکه شما امروز از مسؤولان وزارت نفت تشکر کردید دلیل این امر چه بوده است آیا به دلیل آن پولی است که قرار است از محل صرفه جویی مصرف سوخت به شما بدهند گفت: ما در حال پیگیری هستیم و اگر گرفتن آن به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.

وی درباره تولید آسفالت و اینکه شنیده شده برخی از شرکتهای تولید آسفالت کارشان را از دست داده‌اند زیرا شهرداری از آنها آسفالت نمی‌خرد، گفت: ما به ظرفیت تولید آسفالت مان چیزی اضافه نکرده ایم اما انتظار داریم شرکت های تولید آسفالت قیمت را واقعی به ما ارایه کنند.

حناچی گفت: کارخانجات ما بهره وری شأن بالا رفته و به دلیل نیازهایی که داشتیم باعث شد تا میزان تولیدات بالا برود.

شهردار تهران در خصوص اینکه امروز روز اول طرح کاهش آلودگی هوا بود و چه اثراتی را شاهد بودید گفت: ۸۰ درصد از آلودگی تهران به دلیل سوخت فسیلی است که ۴۰ درصد آن به خودروهای شخصی مربوط است.

وی افزود: کاهش استفاده از خودروهای شخصی و افزایش حمل و نقل عمومی دو هدفی است که به صورت توأمان در حال دنبال کردن آن هستیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.