آغاز تمرینات نظامی مشترک امارات و اردن

تمرینات نظامی مشترک نیروهای مسلح امارات و اردن با عنوان "اصول قدرتمند یک" و با هدف تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌ها و نیز تبادل تجربیات نظامی مختلف میان دو ارتش آغاز شد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، سعید سالمین، مدیر تمرینات مشترک دو ارتش امارات و اردن تاکید کرد، این تمرینات شامل مجموعه فعالیت‌های نظامی مشترکی در چارچوب یک استراتژی یکپارچه برای تقویت همکاری‌های نظامی میان نیروهای مسلح ما و نیروهای مسلح ارتش اردن و یکپارچه‌سازی عملیات‌های مشترک و بهترین اصول تمرین است.

سالمین اظهار کرد: تمرینات شامل برخی مراحل اصلی برای اهداف برنامه‌ریزی شده از جمله حمل و نقل استراتژیک، برنامه‌ریزی و اجرای آن سپس تمرین گروه‌ها در محیط عملیات فرضی چه محیط ساحلی و چه مناطق مسکونی با استفاده از گلوله واقعی است.

تمرینات "اصول قدرتمند یک" از جمله تمرینات امارات و اردن در چارچوب همکاری‌های نظامی خود با هدف تقویت برنامه‌ریزی، اجرا و مدیریت عملیات‌های نظامی مشترک و اتحاد یگان‌های مختلف شرکت کننده در این تمرین است.

امارات و اردن در ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه به صورت فعال مشارکت دارند، همچنین این دو کشور در ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن حضور دارند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.