ذی حسابان باید شخصیت شغلی مستقل داشته باشند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس محمد رضا زارعلی سرپرست اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران که گزینه انتخاب به عنوان ذی حساب ۲ شهرداری تهران بود با اشاره به فعالیتهای گذشته خود گفت: تقویت ذی حسابی از طریق دانش ذی حسابی یکی از اولین برنامه های بنده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای افزایش شفافیت های مالی و شایسته گزینی در قشر ذی حسابان و ایجاد بانک اطلاعاتی ذی حسابان دیگر برنامه های بنده است.

زارعلی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط منظم با شورای شهر و ایجاد ساز و کار مناسب برای ارایه گزارش‌های ذی حسابی دیگر برنامه بنده است.

وی افزود: دیده شده که برخی از ذی حسابان وحدت رویه ندارند که برنامه بنده ایجاد یک سری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای رسیدن به وحدت رویه است.

سرپرست اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران گفت: برخی قوانین ذی حسابی باید بروز رسانی شود تا برخی مشکلات و انحراف ها مرتفع شود که این هم مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پاسخ به اینکه شما دو شغله خواهید بود و چگونه این موضوع را مدیریت خواهید کرد گفت: به نظر بنده و از جایگاه حقیقی خود معتقدم باید ذی حسابی مستقل باشد.

زارعلی افزود: قوانین تا این لحظه منافاتی با این دو شغله بودن ندارند و در گذشته هم همین روال طی شده است و ما هم قرار نیست در تصمیم گیری هایمان دستمان بلرزد و استقلال رأی خود را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.