قلیزاده: عده‌ای خادمی کردن برای ملکه را بر خادمی ملت ترجیح می‌دهند

به گزارش خبرنگار دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، عالمه قلیزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در کنفرانس خبری بسیج‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران با موضوع رفت و آمدهای دیپلماتیک اخیر در کشور و ماجرای تولد ملکه انگلیس در سفارتخانه این کشور که امروز در لانه جاسوسی برگزار شد، در خصوص مسائل اخیر کشور، اظهار داشت: در تاریخ 800 سال اخیر هرگاه سخن از خیانت و خباثت کشوری در حق مردم ایران به میان می‌آید انگلیستان با پیشتازی در مقام اول قرار دارد. بلاهایی که دولت استعمارگر انگلیس، در حول ده‌ها سال بر سر ملت ایران آورد فراموش شدنی نیست.

وی ادامه داد: مگر می‌توان قتل عام نیمی از مردم ایران که نزدیک به 10 میلیون نفر بود و دلیلش قحطی و گرسنگی ناشی از غارت و اهتکار غلات توسط انگلیسی‌ها در جنگ جهانی اول را فراموش کرد. انقلاب مشروطیت را مصادره کردند، دیکتاتوری سیاه رضاخان را براین مردم تحمیل کردند، نفت را غارت کردند، کشور را عقب نگه داشتند، ملت را مورد اهانت قرار دادند، حقوق یک ملت را در حول ده‌ها سال پایمال نمودند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) با اشاره به اینکه مردم ایران هرگز خیانت‌های بی‌شمار بریتانیا در حق خود را فراموش نخواهند کرد، گفت: اما در این بین همواره هستند افرادی که زر و زور این خباثت پیشه مکار چشمشان را کور کرده و به جای خادمی ملت به دنبال خادمی ملکه هستند.

قلیزاده ادامه داد: بله روزه ای که در ضیافت روباه پیر افطار شود مطمئنا مورد قبول ملکه و یاران قرار خواهد گرفت. اما گویا تناقض مضحک افطاری در سفارت بریتانیا برای دیپلمات‌های انگلیسی کافی نبوده که اکنون به ظاهر به دنبال برگزاری جشن تولد ملکه با اسپانسر ایرانی هستند.

وی اضافه کرد: یادمان هست چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی براینکه برای حل و فصل مشکل دست کم 9 میلیون نفری که در کشوری که تنها زندگی می‌کنند قصد یک وزیر امور در کابینه برای این موضوع را دارند ما نیز پیشنهاد می‌کنیم پس از پایان درگیری‌های تمام نشدنی‌شان برسر خروج از اتحادیه اروپا برای رسیدگی به امور دخل و خرج تولد ملکه نیز وزیری منصوب کنند که انقدر ذلیلانه برای برگزاری تولد در سفارت به دنبال اسپانسر ایرانی نگردند. مردم ایران هرگز اجازه نمی‌دهند که پولشان صرف خوشگذرانی عده ای انگلیسی صفت در تولد ملکه شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در خصوص سفرهای اخیر مقامات خارجی به ایران نیز گفت: دلیل این همه میانجگری‌ها و واسطه فرستادن‌ها چیست؟ چه اتفاقی افتاده که بعد از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نخست وزیر ژاپن برای نخستین بار به ایران سفر می‌کند؟ غیر از این است که وقتی ایران از اهرم مقاومت خود در مقابل راهبرد فشار آمریکا استفاده کرد و شورای عالی امنیت ملی در یک اقدام و حرکت به جا و درست برخی تعهدات ایران را در ذیل برجام کاهش داد امریکا به دنبال یافتن یک میانجی افتاد.

قلیزاده افزود: پاسخ ایران واضح و مشخص است و نیازی به میانجیگری نیست و ما هرگز با امریکا در هیچ حوزه‌ای مذاکره نخواهیم کرد و می‌دانیم که پیشرفت درصورتی حاصل می‌شود که آمریکا جلو نیاید. در این بین اعضای 4+1 نیز بدانند که ایران برسر موضوعات ناموسی خود با کسی مذاکره نخواهد کرد و تنها یک چیز می‌تواند برجام را حفظ کند و آن هم مقابله مستقیم اعضا با عهدشکنی امریکا و انجام تعهدات خود طبق مفاد برجام است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جناب آقای هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان هروقت معجزه کردید و تلاشتان در حفظ برجام توسط تمامی اعضای 5+1 به نتیجه رسید برگردید. درحال حاضر مووضعی برای مذاکره بین اروپا و جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.