انصارالله دولت مستعفی را درباره افشای درآمدهایش به چالش کشید

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خواستار تشکیل کمیته‌ای از شخصیت‌های آکادمیک برای تحقیق درخصوص هزینه کرد درآمدهای دولت نجات ملی (وابسته به انصارالله) در صنعا و دولت مستعفی یمن مستقر در عدن شد در حالیکه دولت مستعفی را به هدر دادن درآمدها و فساد متهم کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما با یکسان سازی و جمع کردن تمامی درآمدهای یمن براساس مکانیسمی زمان‌ گذاری شده در مقابل قطب‌بندی اقتصادی و پرداخت‌هایی که حق کارمندان دولت یمن و کسانی است که در جهت خدمات‌ مدنی و بانک‌ها فعالیت دارند، موافقیم.

الحوثی در ادامه افزود: ما از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم که به صورت شفاف و برای یک دوره‌ کامل با آنچه بالا ذکر کردیم موافقت کنند تا بدین ترتیب به طریقی مردم را از طریق کمیته‌ای متشکل از افراد آکادمیک دانشگاه‌های صنعاء و عدن و نیز کارشناشان یمنی در جریان فساد و غارتی که از سوی هر طرفی انجام شده قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در حالی که ما درآمدهای واریزی و خرج شده را به صورت مستند و کامل به بانک مرکزی صنعاء و شعبه‌های آن تحویل می‌دهیم اما درآمدهای طرف مقابل مشخص نیست و قضاوت با خود مردم است.

الحوثی افزود، ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان معیشت مردم را از طریق محاصره، چاپ پول، عدم پرداخت حقوق و بازی با نرخ ارز هدف قرار داده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.