فعالیت بیش از ۱۴۰۰ شرکت در پارک فناوری پردیس/ آمار فروش و صادرات

به گزارش خبرنگار خبرآنی، اکبر قنبرپور دبیر هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۹ در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه اینوتکس در سال ۸۴ فضایی را برای رشد شرکت ها، استارت آپ ها، سرمایه گذاران و غیره برگزار کرد که اکنون دوره هشتم آن آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس مستقر هستند ولی به طور کلی در کل پارک و شعب اختصاص یافته به پارک فناوری پردیس ۱۴۲۰ شرکت مشغول فعالیت هستند.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس با بیان اینکه ۳۵۰۰ نفر در پارک فناوری پردیس مشغول به کارند گفت: از سال ۲۰۱۷ شرکت های کوچکتر در نمایشگاه اینوتکس حضور یافته اند به طوری که ۲۰ مخترع، ۴۰ استارتاپ، ۲۰ دانش فنی را در اینوتکس به نمایش گذاشتیم که این موضوع برای اولین بار بود.

قنبرپور با بیان اینکه اینوتکس امسال با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف به مدت ۴ روز فعالیت می کند، گفت: امسال در این نمایشگاه ۴۰۰ مجموعه استارتاپی، شرکت دانش بنیان، سرمایه گذار و شتاب دهنده حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته ۷۳ استارت آپ در ۶ استان کشور به رقابت پرداختند، گفت: قرار است در روز پایانی نمایشگاه اینوتکس، استارتاپ های برگزیده معرفی شوند و رقابت نهایی انجام گیرد.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به دستاوردهای شرکت های فناور عضو پارک فناوری پردیس تا پایان سال ۹۷ گفت: ۳۵۱۸ نفر متخصص شاغل در پارک هستند؛ همچنین ۱۰۵۰ عنوان محصول و خدمات فناورانه در پارک فناوری پردیس به تولید رسیده است.

قنرپور افزود: حجم کل سرمایه گذاری که بیش از ۸۸ درصد آن توسط بخش خصوصی روی محصولات شرکت های دانش بنیان عضو پارک پردیس بوده، برابر با ۱۷ هزار میلیارد ریال است.

به گفته وی: همچنین میزان فروش شرکت ها در سال ۹۶ برابر با ۶۲ هزار میلیارد ریال بوده است و حجم صادرات آنها ۱۵۰ میلیون یورو اعلام شده است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.