استقرار ۵۰ کیوسک راهنمای زائران در حرم امام راحل/پخش بسته‌های افطاری توسط بسیجیان شهرداری

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با تسلیت فرا رسیدن سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در 15 خرداد 1342 است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

مجتبی سالک با بیان آن که بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند، تصریح کرد: بسیج شهرداری تهران نیز همانند سال های گذشته با عشق و ارادت به بنیانگذار کبیر انقلاب، مسئولیت راهنمای زائرین امام بزرگوار را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان آن که بسیج شهرداری تهران جهت راهنمایی و هدایت زائرین مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است، ابراز داشت: به جهت خدمت رسانی بیشتر به زائرین در این مراسم، از ساعت 11صبح روز چهاردهم خرداد، اکیپ های گشت زنی موتوری و بیش از 150 نفر از بسیجیان شهرداری تهران در بیش از 50 غرفه راهنمای زائر ماموریت هدایت و راهنمایی گمشدگان را عهده دار خواهند بود که این غرفه ها و اکیپ های گشت زنی تا پایان مراسم به ماموریت خود ادامه خواهند داد.

سالک تصریح کرد: بسیج شهرداری تهران علاوه بر مأموریت راهنمای زائر، ماموریت توزیع بسته های پذیرایی بین زائرین را نیز برعهده خواهد داشت و همزمان با اذان مغرب و زمان افطار، بیش از 200 نفر از بسیجیان در 5 عرصه پهنه حرم مطهر امام(ره) در ایستگاه های صلواتی مستقر، اقدام به توزیع بسته ها خواهند کرد.

وی گفت: امیدواریم با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت ، برای اعتلای این نظام مقدس و خدمت گذاری و سرافرازی ایران اسلامی گام بر داریم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.