مردم بار دیگر به رهبری لبیک گفتند/ راهپیمایی قدس با نظم خاصی در حال برگزاری است

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم عزیز و بزرگوار میهن اسلامی بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفته و با شور و شعور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

وی افزود: از دقایق اولیه آغاز راهپیمایی روز قدس مردم در سراسر کشور با اشتیاق و اراده ای وصف ناشدنی در این راهپیمایی عظیم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: روز قدس؛ روز پیروزی مسلمانان بر استکبار و غلبه آزادیخواهان بر مستکبرین است و این روز، روز نابودی اسرائیل کودکش و غاصب خواهد بود.

این مقام عالی انتظامی وحدت مسلمانان جهان را رمز پایداری انتفاضه مردم فلسطین دانست و افزود: ان شاء الله به زودی مسلمانان جهان در قدس شریف نماز اقامه خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت امنیتی شهرهای کشور پرداخت و ادامه داد: برابر گزارشات واصله وضعیت امنیتی خوبی در سراسر کشور حاکم است و مردم از دقایق اولیه آغاز راهپیمایی روز قدس، با نظم خاصی حضور داشته و مشکل امنیتی نداشته ایم.

وی افزود: لحظه به لحظه شاهد افزایش و پیوستن مردم به خیل جمعیت راهپیمایان هستیم و امید است این حرکت عظیم ملت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان ذخیره ای برای آخرت آنها ثبت شود.

سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس، به خیل نمازگزاران نماز جمعه می پیوندد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.