آماده باش صددرصدی پلیس تهران در روز جهانی قدس

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به آماده‌باش صددرصدی این پلیس پرداخت و اظهار داشت: ماموران پلیس تهران از نیمه شب گذشته با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش خود را برای ایجاد نظم و انضباط و امنیت در مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی و هم مسیر اصلی که خیابان‌های آزادی، انقلاب و دانشگاه تهران است شروع کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: از صبح امروز تمام ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در آماده‌باش صددرصدی بوده و تقریبا در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان آزادی، انقلاب و دانشگاه تهران حضور فعال دارند. 

وی از محدودیت  ترافیکی اعمال شده در مسیرهای راهپیمایی خبر داد و گفت: هم اکنون حضور پرشور مردم را در خیابان‌های آ زادی، انقلاب و بخصوص مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران را شاهدیم. 

سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و امنیت کاملی برقرار است تاکید کرد: ماموران پلیس با تمام توان آمادگی این را دارند که ماموریت اصلی خودشان را که برقراری نظم و ا منیت است به مرحله اجرا بگذارند. 

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس درخصوص این که ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی تا چه زمانی در معابر حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: ماموران فرماندهی تهران بزرگ  تا پایان نماز جمعه و هدایت نمازگزاران و راهپیمایان به سمت خودروهای شخصی و عمومی و تخلیه کامل معابر حضور فعال خواهند داشت و تلاش خواهند کرد تا بعد از نماز جمعه بتوانند مسیرها را بازگشایی کرده تا راهپیمایان به سهولت به منازل خود برسند. 

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.