نتانیاهو از برگزاری نشست امنیتی سه جانبه همراه با آمریکا و روسیه در قدس خبر داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نشست امنیتی سه‌جانبه این رژیم با آمریکا و روسیه در شهر قدس خبر داد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از العربیه، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که اسرائیل، آمریکا و روسیه ژوئن پیش رو یک نشست امنیتی سه‌جانبه در شهر قدس برگزار خواهند کرد.

وی افزود: در روزهای پایانی ماه آتی میلادی برای اولین بار یک نشست امنیتی سه‌جانبه با آمریکا و روسیه در قدس برگزار خواهیم کرد و در این نشست به بررسی چالش‌های امنیتی مشترک خواهیم پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت که از دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه خواسته تا به منظور بررسی چالش‌های امنیتی در خاورمیانه یک کمیته مشترک اسرائیلی ـ آمریکایی ـ روسی در اراضی اشغالی تشکیل شود.

نتانیاهو در ادامه با انتقاد از آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب "اسرائیل خانه ما"، درباره شکست تلاش‌ها برای تشکیل کابینه خود گفت: علی‌رغم تمایل اکثریت قریب به اتفاق شهروندان برای تشکیل دولت راستگرا به رهبری من و دستیابی به توافقات ائتلافی میان 60 عضو کنست (پارلمان اسرائیل)، یک شخص یعنی آویگدور لیبرمن تصمیم به تحمیل وعده‌های خود به رأی دهنده‌گان و براندازی مجدد یک دولت راستگرا گرفت.

وی افزود: این دومین باری است که لیبرمن طی هشت ماه اخیر برای براندازی دولت راستگرا تلاش می‌کند و اگر یک صندلی بیشتر به دست می‌آوردیم، دولت را بدون باج‌خواهی‌های لیبرمن تشکیل می‌دادیم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.