دبیرکل جهاد اسلامی: مقاومت می‌تواند شهرهای صهیونیستی را در هم بکوبد/ معامله قرن مرده است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت که اغلب سلاح‌های مقاومت ساخته خودشان است و نیروهای مقاومت قادر به در هم کوبیدن تل‌آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی است.

به گزارش خبرآنی، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه المنار اظهار کرد: جنگجویان مقاومت کسانی هستند که سلاح‌های مختلف را ساختند و این سلاح‌ها را به نحوی تجهیز کرده‌اند که قادر به هدف قرار دادن تمامی شهرهای اسرائیلی هستند.

وی گفت: به لطف محاصره اغلب سلاح‌های موجود در غزه ساخته مقاومت است. رژیم اشغالگر معتقد است که با محاصره غزه به مقاومت آسیب می‌رساند اما عکس این مسأله صحیح است، چراکه مقاومت تسلیحاتش را صنعتی و پیشرفته می‌کند تا این سلاح‌ها به تل‌آویو و تمامی شهرهای اسرائیلی برسند.

نخاله ادامه داد: مقاومت می‌تواند روزانه و به مدت یک ماه با بیش از ۱۰۰۰ موشک شهرهای صهیونیستی را در هم بکوبد و چنانچه رژیم اشغالگر اسرائیل به غزه تجاوز بکند، علاوه بر تل‌آویو تمامی شهرهای اسرائیلی را بمباران می‌کنیم.

معامله قرن

وی درباره طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی نیز گفت: بسیاری از رهبران منطقه خواستار بسته شدن پرونده مسأله فلسطین هستند و این مسأله در دوره کنونی کاملاً واضح است و موضوعی است که هویت دشمنان را فاش می‌کند.

دبیرکل جهاد اسلامی تصریح کرد: معامله قرن پیش از تولد مرده است و معامله‌ای است که آمریکا با خودش و حامیانش امضا می‌کند و ملت فلسطین نیز حق مستقیمی در این رابطه دارند که این حق هرگونه معامله‌ای که حقوق تاریخی آنها را در نظر نگیرد، محکوم و رد می‌کند.

محور مقاومت

زیاد نخاله درباره محور مقاومت نیز تأکید کرد: محور مقاومت یک محور واحد در مقابله با رژیم اشغالگر است و روابط ما با حزب‌الله تاریخی بوده و برای تکمیل این روابط تلاش خواهیم کرد و همچنان با تمامی توان خود در صلح و جنگ از آن حمایت می‌کنیم.

وی افزود: سوریه جزو جدا نشدنی محور مقاومت است و علی‌رغم حوادثی که در سال‌های گذشته با آن مواجه بوده، نقش بزرگی در مقابله با اسرائیل دارد و با وجود تمامی چالش‌ها فهم و دیدگاه این کشور نسبت به مسأله فلسطین و مقاومت تغییر نکرد.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت

این مقام فلسطینی ادامه داد: راهپیمایی‌های بازگشت پیامی است برای رژیم اشغالگر که ملت فلسطین از حق و حقوق تاریخی خود چشم‌پوشی نخواهند کرد. رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن فلسطینی‌ها و به شهادت رساندن آنها قصد توقف کردن این راهپیمایی‌ها را دارد اما مقاومت در هر شرایط مناسبی پاسخ این تجاوزات را می‌دهد. راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق اهدافش ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد و مقاومت نیز از این راهپیمایی و فراهم کردن شرایط برای تداوم آن حمایت می‌کند.

مسأله یمن

دبیرکل جهاد اسلامی درباره مسأله یمن نیز عنوان کرد: ملت مظلوم یمن بر گردن ما حق دارند و نسبت به درخواست عربستان برای برگزاری یک کنفرانس به منظور مقابله با هدف قرار گرفتن تأسیسات نفتی‌ش از طرف ملت یمن تعجب کردم، چراکه این کشور حملات هوایی و جنایات در یمن را نادیده گرفته است.

وی ادامه داد: عربستان چگونه چندین سال مرتکب تمامی این خشونت‌ها، ویرانی، محاصره و قتل هزاران شهید می‌شود و امروز از اعراب و مسلمانان می‌خواهد که نشستی را برای حفاظت از میادین نفتی برگزار کنند؟

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.