استقرار ۱۹۰ مأمور آتش نشانی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درگفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز جهانی قدس گفت: جمعه این هفته آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس است و هموطنان در سراسر کشور در حمایت از مردم فلسطین در ابتدای روز جمعه و پیش از برگزاری نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و در انتهای مراسم هم نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در تهران این مراسم مثل سال‌های گذشته با شکوه خاصی برگزار شده و هموطنان و شهروندان تهرانی از مسیرهای مختلف به سمت دانشگاه تهران و محل برگزاری مراسم خواهند آمد و در پایان هم نماز باشکوه جمعه را خواهند خواند.

جلال ملکی گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران مثل سنوات گذشته تمام تلاش و توان خود را برای تأمین ایمنی این مراسم به کار خواهد گرفت.

وی افزود: در کنار ۱۳۰ ایستگاه سازمان آتش نشانی مستقر در شهر تهران که همیشه در آماده‌باش هستند مأموران آتش‌نشانی تهرانی با استفاده از ۳۶ دستگاه خودرو سنگین و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت در معیت ۱۹۰ نفر نیروی آتش نشانی حرفه ای از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح جمعه در بخش‌های مختلف و نقاط مختلف از مسیرها و محدوده میادین و اطراف دانشگاه تهران مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: حضور مأموران سازمان آتش نشانی تا پایان مراسم و عادی شدن تردد و رفت و آمد در بخشهای مختلف ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به شهروندان گفت: از هموطنان می‌خواهیم تا مثل همیشه بیشترین همکاری را با خادمان خود در سازمان آتش نشانی داشته باشند و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و مراتب را با سامانه ۱۲۵ مطرح کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.