سردار شریف: «روز جهانی قدس؛ شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» شعار راهپیمایی امسال است

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری ظهر امروز(سه شنبه 7 خرداد) طی سخنانی اظهار داشت: هر رویکردی را که امام خمینی و ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی بنا نهادند امروز تاثیرات بسزایی در جهان داشته که دو اقدام نامگذاری روز جهانی قدس در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در ایران از نمونه این اقدامات است.

وی افزود: ملت فلسطین همواره تلاش کردند که به حقوق حقه خودشان دست پیدا کنند و شهدای زیادی را نیز در 70سال گذشته تقدیم آرمان فلسطین کردند. همچنین گروه های مختلفی تلاش کردند در مقاطع مختلف تاریخی از مظلومیت ملت فلسطین دفاع کنند ولی بی شک پرثمر ترین اقدام در راستای استیفای حقوق ملت فلسطین در 70سال گذشته نامگذاری روز جهانی بدنساز سالگی امام خمینی بوده که دستاوردهای زیادی را برای جلوگیری از فراموشی آرمان فلسطین در بر داشته است. 

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی قدس همه ساله برگزار می‌شود تا به افکار عمومی جهان جنایتی که صهیونیست‌ها برای تاسیس دولت غیر قانونی خود داشته‌اند نشان دهند و بگویند که  ریشه بخش عمده‌ای از خشونت‌ها در جهان اسلام، اقدامات صهیونیست ها با همکاری آمریکا بوده است که آخرین آن تشکیل داعش برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بوده است.

شریف تاکید کرد: زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و آگاهی افکار عمومی جهان از ظلم صهیونیست ها و توفیق مردم مظلوم فلسطین در میدان نبرد با صهیونیست ها علی رغم فشارهای نظامی و رسانه ای علیه ملت فلسطین از دستاوردهای راهپیمایی روز جهانی قدس بوده است.

وی افزود: امروز فلسطینیان از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیدند که این مسئله یکی دیگر از دستاوردهای نامگذاری روز جهانی قدس است. امروز مسئله مذاکره صلح و کمک دولت های عرب به آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شده و ملت فلسطین مقاومت و جهاد علیه کفار را بزرگترین ارزش و آرمان خود قرار داده‌اند و دیگر صهیونیستها قادر نیستند به راحتی عملیات نظامی علیه سرزمین‌های محاصره شده غزه  انجام داده و بلافاصله عقب نشینی می‌کنند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: شعار راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که در ایران اسلامی و سایر کشورها برگزار خواهد شد، روز جهانی قدس شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.