شب قدر مسؤولان، خدمت صحیح به مردم است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر در ارتباط با موضوع شب قدر اظهارداشت: شب قدر در اسلام، معنوی‌ترین لحظات انسان است و به تعبیر قرآن شب قدر ، اگر قدر دانسته شود، از هزار ماه که معادل عمر یک انسان است، برتر است.

وی افزود: مفهوم شب قدر، در تعیین جایگاه و سرنوشت انسان است، تقدیر الهی در این شب رقم می خورد و کسانی که براساس تفکر و معرفت وآگاهی دست به اصلاح خود می زنند ، می توانند آینده بهتری را در تقدیرشان رقم بزنند.
 
وی ادامه داد: همچنین امشب بهترین زمان برای تفکر در مفهوم قدر و رعایت اندازه و اعتدال در زندگی است، اندازه شناسی و ادای حق به اندازه آن، محور عدالت و اعتدال است و افراط و تفریط از اندازه و قدر خارج شدن، تندروی وکندروی و عدم رعایت حقوق صاحبان حق است.

هاشمی با اشاره اینکه در شرایط فعلی که کشور در وضعیت دشواری بسر می برد و مردم با تنگنای شدید اقتصادی مواجه هستند خاطر نشان ساخت: شب قدر مسئولان درخدمت صحیح به مردم و جلوگیری از پایمال شدن حقوق عمومی است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: ایران امروز نیاز به شناخت قدر و فراهم کردن بستر برای تعیین مقدرات خوب برای آینده کشور دارد، نباید هیچ اصل و ضرورتی قربانی اصلی دیگر شود که این موضوع مصداق رعایت قدر است.
 
 هاشمی با بیان اینکه استقلال و اقتدار ایران در گرو رفاه و تامین معیشت مردم است افزود: در عین حال که رضایت عمومی بدون حراست از حقوق و منافع ملی کشور محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها :

مسؤولان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.