پوتین از نیروهای مرزی خواست مانع نفوذ تروریست‌های بین‌المللی شوند

پوتین
تصویر آرشیوی است

رییس جمهور روسیه امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد : نیروهای مرزی روسیه باید به شدت تلاش‌های تروریست‌های بین‌المللی برای نفوذ به داخل این کشور را متوقف کرده و همچنین کانال‌های مهاجرت غیر قانونی را شناسایی و منهدم کنند.

به‌ گزارش ‌خبرآنی ‌و ‌به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در جریان سخنرانی به مناسبت روز "گاردهای مرزی"، گفت‌: مرزهای روسیه طولانی‌ترین مرزهای جهان محسوب می‌شوند و وظیفه شما این است که امنیت این مرزها را تضمین کنید. شما باید به طور کامل تلاش‌های تروریست‌ها و قاچاقچیان بین‌المللی و گروه‌های جنایتکار فرا ملیتی برای نفوذ به داخل کشورمان را متوقف کرده و کانال‌های مهاجرت غیر قانونی و قاچاق مواد مخدر که همواره به دنبال فرصت هستند، شناسایی و منهدم سازید.

روسیه امروز روز "گاردهای مرزی " را جشن گرفته است. در تاریخ ۲۸ مه سال ۱۹۱۸ میلادی شورای کمیسرهای خلق روسیه حکم تشکیل گارد مرزی تحت نظارت کمیساریای مالی خلق را تایید کردند. در روسیه مدرن سنت قدردانی از گاردهای مرزی در تاریخ ۲۸ مه هر ساله جشن گرفته می‌شود و این اقدام بر اساس حکم ریاست جمهوری ۲۳ مه ۱۹۹۴ میلادی به منظور زنده نگه داشتن سنت‌های تاریخی روسیه و قدردانی از نیروهای مرزی این کشور ادامه‌ یافته است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.