همکاری صددرصدی شهرداری منطقه ۱۲ با ه‍یأت‌ها برای برگزاری بهتر مراسم شب‌های قدر

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در خصوص اینکه بیشتر هیئت های بزرگ و قدیمی شهر تهران در منطقه ۱۲ شهرداری تهران قرار دارند و شهرداری منطقه برای حمایت و تسهیل در برگزاری هرچه بهتر مراسم احیای شب های قدر چه اقداماتی انجام داده است گفت: یک سری از اقداماتی که از سوی شهرداری منطقه برای این هیئت ها انجام گرفته مربوط به تسهیل در فعالیت های شان شامل برخی پشتیبانی ها، نظافت ها و امور ترافیکی معابر اطراف این مراسم ها بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگر کار ما در رابطه با اطلاع رسانی هر چه بهتر نحوه برگزاری این مراسم ها بوده است که با مشارکت با یکی از مجموعه های رسانه ای مذهبی تلاش کردیم تا اطلاع رسانی خوبی در این رابطه انجام شود.

 سعادتی خاطرنشان کرد: البته یک سری از مراسم های برگزار شده در منطقه ۱۲ نسبت به سایر مراسم‌ها بزرگتر و با حضور بیشتر شهروندان همراه بوده است نظیر مراسم برگزار شده در مسجد ارک یا حسینیه همدانیها که در خصوص این مراسم از ابتدای ماه رمضان برنامه ریزی‌ها و اقداماتی انجام شده است تا هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.
 
 وی تصریح کرد: ما در منطقه ۱۲ در بخش جنوبی منطقه یعنی در منطقه هرندی و شوش هم هیئت های برگزار شده را مورد حمایت قرار دادیم اما در جریان باشید که بار اصلی حمایت از هیأت ها برعهده خیرین و افراد نیکوکاری بوده است که همه ساله به این اقدام مشغول بودند.
 
 شهردار منطقه ۱۲ گفت: هیئت‌ها یک بخش مهمی از هویت و اصالت فرهنگی ملی و مذهبی ما هستند و ما وظیفه خودمان می دانیم که چه به عنوان یک مدیر شهری که به عنوان یک شهروند تهرانی و اگر از ما قبول کنند به عنوان یک بچه مسلمان در جهت بهتر برگزار شدن آن قدم برداریم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.