خاخامی یهودی با قدرت خارق‌العاده کشف تونل‌های حزب‌الله لبنان!

روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی با عنوان "خاخامی با توانمندی ویژه کشف تونل‌های حزب‌الله" به کمک گرفتن ارتش رژیم صهیونیتس از خاخامی با قدرتی ویژه و وابسته به طایفه‌ای مبهم از دیانت یهود جهت کشف تونل‌های حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد.

به گزارش خبرآنی، به نوشته این روزنامه، این خاخام ۵۰ ساله به اسم یهودا سابقه همکاری با ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی را در چند ماموریت طی سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۶ داشته است.

براساس اظهارات افسران ارتش رژیم صهیونیتی که روزنامه "تایمز آو اسرائیل" منتشر کرده آنها از قدرت این خاخام یعنی اطلاعتش از آنچه زیر زمین از تونل‌ها و ابزارآلات نهفته بوده شگفت زده شده بودند زیرا بدون اینکه هیچ ابزار یا تجهیزاتی را در اختیار داشته باشد و به گزارش‌های اطلاعاتی توجهی کند این تونل‌ها را شناسایی می‌کرده به طوریکه یک سرهنگ ارتش در گزارشی از فرماندهی ارتش می‌خواهد همکاری با این خاخام به طور جدی ادامه پیدا کند.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف انگلیس، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی ادامه همکاری با این خاخام را بعد از سال ۲۰۱۶ قبول نمی‌کند و تصمیم می‌گیرد دیگر از او کمک گرفته نشود، این امر به انتقادات برخی افراد مذهبی و از جمله یک خاخام‌ دیگر منجر شده که گفته است، نمی‌داند چرا ارتش دست رد به خدمات خاخام "یهودا" می‌زند. اگر آنها او را نپذیرند زندگی مردم همچنان به کسی نیاز خواهد داشت که نجات‌شان بدهد.

این روزنامه مدعی می‌شود، ارتش رژیم صهیونیستی ده‌ها تونل در مرزهای مشترک با لبنان و غزه را طی سال‌های گذشته کشف کرده اما سخنگوی ارتش این رژیم مصرانه اقرار به وجود ارتباط با خاخام یهودا برای کشف این تونل‌ها را رد می‌کند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.