ارتباط تلفنی مشترکان ۷ مرکز مخابراتی دچار اختلال شد

به گزارش خبرنگار خبرآنی، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید سعادتمند، شهید تندگویان، سلمان فارسی و شیخ فضل الله نوری در حال انجام است و در مراکز شهید رجایی و ولیعصر (عج) از فردا اول خرداد آغاز می‌شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید سعادتمند با پیش شماره‌های ۴۴۲۰ الی ۴۴۲۹، ۴۴۳۷، ۴۴۳۸ در محدوده خیابان‌های وحدتی، طالقانی، اشرفی اصفهانی و ناهید و در مرکز مخابرات شهید تندگویان با پیش شماره‌های ۲۲۵۰ الی ۲۲۵۳، ۲۲۳۰ الی ۲۲۳۳، ۲۶۳۰ الی ۲۶۳۲ و ۲۶۱۴ در محدوده مرکز به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

در همین حال عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات سلمان فارسی، ارتباط تلفنی مشترکان دارای پیش شماره‌های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۹، ۲۶۷۶، ۲۶۶۵، ۲۶۴۱ و ۲۶۷۴ را در محدوده خیابان‌های طاهرخانی غربی، میثاق، میدان کتاب، استاد شهریار، باهنر، ولیعصر و پرستو و نیز در محدوده بلوار فرحزادی، گلستان دوم و سوم و نخلستان به مدت ۷۲ ساعت با اختلال مواجه کرده است.

با اجرای عملیات مذکور، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شیخ فضل الله نوری با پیش شماره‌های ۸۸۰۳ الی ۸۸۰۶، ۸۸۶۰ الی ۸۸۶۲، ۸۸۲۱ و ۸۶۰۵ در محدوده شهرک سئول، بزرگراه نیایش و بزرگراه چمران نیز به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

از سوی دیگر با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشتریان مراکز مخابرات شهید رجایی و ولیعصر (عج) از ساعت ۲۴ فردا اول خرداد به مدت ۶ ساعت دچار اختلال می‌شود.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.