به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، موسوی خانقاه معاون حقوقی و املاک شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در بحث قراردادها از این پس قراردادهای بالای یک میلیارد تومان و قردادهای منعقد شده بدون گردش کار در این سامانه ثبت میشوند.
به گفته وی از امکانات و قابلیت های این سامانه می توان به مواردی نظیر، ثبت اطلاعات قراردادهای هزینه ای و درآمدی،تعریف فرآیندهای انعقاد قرارداد به روش های مختلف ( ترک تشریفات، مناقصه محدود، مناقصه عمومی، ... ) به طور اختصاصی برای هر واحد یا دستگاه، مدیریت فرآیند گردش قراردادها از درخواست تا انعقاد از طریق کارتابل، ثبت الحاقیه های زمانی و مبلغی مرتبط با قرارداد، جستجوی پیشرفته از اطلاعات قراردادها و تهیه گزارشات متنوع آماری و نموداری اشاره کرد.
موسوی خانقاه افزود: برقراری ارتباط با سامانه های مختلف نظیر کنترل پروژه، فاینانس و نیز سامانه شفافیت شهرداری تهران جهت تکمیل اطلاعات سامانه و تولید نامه های مورد نیاز از طریق برقراری ارتباط با سامانه اتوماسیون از دیکر قابلیت های این سامانه است.
انتهای پیام/