لزوم سرمایه‌گذاری تبلیغی و گردشگری در برج میلاد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل مجموعه برج میلاد با حضور محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران، صادقی مشاور شهردار تهران، مجتبی حسینی توسل مدیرعامل جدید مجموعه برج میلاد تهران و جمعی از مدیران این معاونت و معاونان مجموعه برج میلاد برگزار شد.

محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های امیر آریا زند در طی مدت سرپرستی و ظرفیت و توانمندی تخصصی ومدیریتی ایشان، از سایر مدیران گذشته مجموعه برج که در مدیریت و هدایت این مجموعه تلاش کرده اند نیز قدردانی کرد و وضعیت امروز برج را که دارای اعتباری برای تهران است؛ ثمره تلاش آنان دانست.

وی از برج میلاد به عنوان یکی از مجموعه های مهم و شناخته شده گردشگری پایتخت یاد کرد و افزود: برج میلاد ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری، فرهنگی و تبلیغی دارد که باید روی آن سرمایه گذاری کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اذعان داشت: از آنجایی که برج میلاد به عنوان یکی از نمادهای شهر تهران شناخته می شود بنابراین هم مجموعه و برند برج و هم مدیریت آن دارای حساسیت بالایی است که باید ضمن وقوف به آن، در جهت اصلاح رویه‌ها و خدمت رسانی به بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان به برج گام برداشت.

وی خدمت رسانی خوب به شهروندان را از جمله اهداف اصلی برج میلاد تهران عنوان و بر لزوم برنامه ریزی برای مراجعه شهروندان تهرانی و همچنین بازدید مسافران پایتخت از برج تاکید کرد.

جوادی یگانه در پایان خطاب به حسینی توسل اظهار امیدواری کرد که با توجه به سابقه ارزنده و تخصصی در این حوزه، از این فرصت  برای خدمت رسانی به شهروندان نهایت استفاده را داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ امیر آریازند به عنوان سرپرست پیشین مجموعه برج میلاد تهران معرفی شده بود که پس از مدتی استعفا داد و طی مدت کوتاهی سرپرستی مجموعه را حسین قدس ولی بر عهده گرفت که  طی حکم شهردار تهران با برگزاری مراسم رسمی معارفه، مجتبی حسینی توسل به عنوان مدیرعامل جدید سکان هدایت مجموعه برج میلاد تهران را در دست گرفت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.