حضور بیشتر مردم هدف طرح ساماندهی فلکه دوم نیروهوایی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی با بیان این مطلب افزود: چندین سال است که سازمان زیباسازی به پروژه ساماندهی میادین و ارتقاء کیفی میادین شهر تهران ورود کرده و تقریبا هر سال یکی دو مورد از میادین شهر با نگرش ارتقاء کیفی، مورد بهسازی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در پایان سال 97، ساماندهی میدان راه آهن به اتمام رسید، ادامه داد: برای میدان منیریه، مشق و حدود 30 نقطه دیگر شهر چنین طرحی آماده شده است. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: در سال جاری دو پروژه را در دستور کار اجرای ساماندهی داریم که یکی پروژه میدان هفت تیر است و دیگری پروژه ساماندهی فلکه دوم نیرو هوایی که طرح این پروژه توسط مشاور تهیه و همه ملاحظات دیده شده و امیدواریم که این بخش ساماندهی در منطقه شرق تهران بتواند مثمرثمر برای مردم باشد.
ضرغامی تاکید کرد: رویکرد این اقدام ایجاد فضاهای بهتر و با کیفیت‌تر برای حضور جمعی مردم و زندگی پیاده در شهر خواهد بود.

وی افزود: این پروژه با توجه به شرایط منطقه و موقعیت آنها صورت می‌گیرد، تقریبا برای اکثر میادین مهم شهر تهران طرح ساماندهی آماده شده است. مرحله اجرا آخرین مرحله طرح بوده و خیلی از این طرح‌ها به اتمام رسیده‌اند.

ضرغامی تصریح کرد: پروژه ساماندهی فلکه دوم نیرو هوایی با نگرش ارتقابخشی به جزیره میانی برای حضور بهتر مردم و ساماندهی آبنما و پیاده‌روهای اطراف و حتی بخشی تعریض پیاده‌رو‌ها است که به حضور مردم در فضاهای شهری کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اجرای اینگونه پروژه‌ها را چقدر در همراهی مردم با مدیریت شهری موثر می‌دانید، پاسخ داد: وقتی که مردم درک بهتری از فضاهای شهری داشته باشند و ما بتوانیم فضایی را مهیا کنیم که مردم ساعاتی بیشتر با کیفیت بهتری در فضاهای شهری حضور داشته باشند، نهایتا مردم آن درکی که از زندگی در شهر خواهند داشت و حس مطلوبی که این درک به آنها منتقل می‌کند باعث می‌شود تا حس آنها بر این باشد که این اقدامات نتیجه تفکر و تلاش در حوزه‌های مختلف شهری است و باید آنها را حفظ کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.