اکیپ امدادی شهرداری تهران ۳۵ روز در گلستان برای کمک به مردم تلاش کرد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی امام جمعه آق قلا در صد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: من ابتدا تقدیر و تشکر می‌کنم از اینکه این وقت به ما داده شد تا از همه زحمات و‌ محبت های اعضای شورای اسلامی شهر تهران تشکر کنیم.

وی افزود: ما نمی توانیم خدمات و زحمات شما را با زبان قاصر خود جبران کنیم اما امیدوارم خدا اجر شما را صد برابر بدهد.

میرزاعلی گفت: ابتدای سال ۹۸ در استان گلستان شاهد وقوع سیل بودیم و این حادثه بیش از ۳۵ روز به طول انجامید و اگر  کمک های شهرداری تهران نبود مشکلات عدیده ای روی دوش مردم این استان می‌ماند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران با تمام امکانات به کمک ما آمدند و برای خارج کردن آب از شهر تمام تلاش خود را به کار گرفتند آن هم با بیش از ۱۳۰ نفر نیروی خدماتی.

امام جمعه آق قلا تصریح کرد: ما دیدیم که همکاران شما در شهر گمیشان حتی ساعت ۱۱ شب هم از تلاش برای کمک به مردم دست برنداشتند.

عبدالحی میرزاعلی گفت: صحن شورای شهر تهران ایجاب نمی کند که درباره سیل حرف بزنم اما به عنوان یک طلبه اهل سنت از همه تلاش های شما و همکاران تان کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: ما گلایه ای نداریم اما دوست داریم همانطور که شما به خوزستان سفر کردید به استان گلستان هم تشریف بیاورید و مشکلات این استان را از نزدیک ببینید.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.