رسانه صهیونیستی: ترامپ با اعمال حاکمیت اسرائیل بر کرانه باختری مخالفت نمی‌کند

یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که نخست‌وزیر این رژیم به کمک رئیس‌جمهوری آمریکا حاکمیت اسرائیل را بر کرانه باختری اجرایی می‌کند.

به گزارش خبرآنی، سایت النشره لبنان به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا همانطور که درباره جولان عمل کرد، مانع از اعمال حاکمیت اسرائیل بر کرانه باختری نیز نمی‌شود.

این شبکه گزارش داد: ترامپ به این دلیل اعلام معامله قرن را به تعویق انداخت تا نتانیاهو بتواند کابینه خود را تشکیل دهد و با طرح نتانیاهو مبنی بر اعمال حاکمیت اسرائیل بر کرانه باختری هنگام تشکیل کابینه وی مخالفت نخواهد کرد.

طبق این گزارش، طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی شامل موافقت واشنگتن با باقی ماندن تمامی شهرک‌های صهیونیستی تحت حاکمیت اسرائیل می‌شود و دولت آمریکا نیز با گسترش قانون اسرائیل در تمامی شهرک‌های کرانه باختری مخالفت نمی‌کند. طرح صلح آمریکا به موجب توافق دائمی حاکمیت اسرائیل بر تمامی مناطق صهیونیست نشین را به رسمیت خواهد شناخت.

شبکه ۱۲ اسرائیل تأکید کرد: به منظور تحقق همین هدف، آمریکایی‌ها با طرح‌های اسرائیل در رابطه با شهرک‌ها مخالفت نخواهند کرد، این درحالی است که آمریکا به شکل آشکار از گسترش چارچوب حاکمیت اسرائیل بر شهرک‌های کرانه باختری و یا الحاق آنها حمایت نمی‌کند اما مخالف گسترش اجرای قانون اسرائیل در تمامی شهرک‌های کرانه باختری نیز نیست.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.