سپاه پاسداران، نهادی توانمند در تولید اقتدار و امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی زارعی نجفدری در سی و پنجمین یادواره سردار شهید محمد حسین زارعی نجفدری گفت: این سردار شهید از نسل و تبار نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهاد و شجره طیبه‌ای که بازوان پرتوان انقلاب و نظام و ولایت در تولید اقتدار کشور بوده و همچنان می‌درخشد و در طول چهاردهه انقلاب در همه عرصه ها حضوری ایثارگرانه دارد.

وی افزود: این شهید بزرگوار در وصیتنامه‌اش سپاه پاسداران را اینگونه توصیف می‌کند: مرا با لباس سپاه دفن کنید تا آرم و لباس مقدس سپاه در فردای قیامت مرا شفاعت کند.وی با لباس سپاه داماد شدند، با لباس سپاه شهید شدند و با لباس دفن شدند.

زارعی نجفدری گفت: آقایان، بایدتعارفات را کنار گذاشت.  این شهدا از ما و شما مطالبات جدی دارند. آقایان چرا کارآمدی و خدمات مشعشع نظام برخاسته از دین و انقلاب را با ضعف مدیریتی خود اینگونه زیر سوال بردید؟! آقایان چکار کردید که کشور را به این وضعیت دچار کردید؟!

وی بیان داشت:سالهاست که انقلاب و نظام گرفتار دو پدیده شوم نفوذ جریانی جریانات نفوذ و ضعف و نقصان شدید مدیریت اجرایی گردیده است. این دو پدیده شوم به مثابه دو لبه قیچی، کارآمدی چشمگیر دین و انقلاب و نظام را مخدوش می کنند و زیر سوال می برند!

وی افزود: آقایان مجلس شورای اسلامی، آقایان شورای محترم نگهبان، آقایان مجمع تشخیص مصلحت نظام، چرا صرفا نظاره گر شدید؟ این شهدا و این مردم همیشه در صحنه انقلاب و نظام از شما انتظار دارند که فکری به حال این وضعیتی که ایجاد کردند، بکنید.

زارعی نجفدری گفت: فقط کافی بود به ارائه طریق خردمندانه و استراتژی های حکیمانه و دوراندیشانه ولایت امر در حوزه‌های سیاست خارجی با تعیین  استراتژی نرمش قهرمانانه، در حوزه اقتصادی با تعیین استراتژی اقتصاد مقاومتی و در حوزه فرهنگی با تعیین  استراتژی مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی عمل می‌کردند. چرا به این استراتژی‌های ولایی عمل نشد؟

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.