تشکیل شبکه جامع اطلاعاتی بحران با تدوین سند اقدام مشترک روابط عمومی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین جلسه تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومی‌ها در مواقع بحران با هدف ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی، جلوگیری از موازی‌کاری، تعریف الگوی اقدام و استانداردسازی فعالیت سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه مدیریت بحران شهر تهران، تشکیل شبکه جامع اطلاعاتی و اطلاع‌رسانی در این زمینه برگزار شد.

در این نشست رضا قهرمانی معاون مالی، اداری و پشتیبانی سازمان اقدامات انجام گرفته برای تدوین این سند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این سند می تواند به عنوان الگویی برای تهران و سایر کلانشهرها دیده شود و به عنوان یک الگوی موثر در تصمیم گیری ها مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: این گونه اقدامات با توجه به توانایی محدود و سطح‌بندی حوادث  به منظور پیشگیری از هدررفت منابع و فرصت‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است و با توجه به نقش روابط عمومی‌ها در ارتباط با شهروندان نیازمند توجه ویژه‌ای است.

در ادامه این نشست سید مجتبی تقوی نژاد معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به بررسی نحوه تدوین این سند پرداخت و با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته اظهار داشت: با تنظیم و تدوین این سند یک شبکه جامع اطلاعاتی بین دستگاه های مختلف ایجاد می شود تا ضمن جمع آوری اطلاعات منسجم در یک مرکز از پراکندگی آن جلوگیری و مورد استفاده سازمان‌ها و نهادها در انواع مختلف بحران‌ها از جمله زلزله، سیل، طوفان و ... خواهد شد.

در ادامه این جلسه ، بخش‌های مختلف سند مورد بررسی قرار گرفت تا ضمن اصلاح نقاط ضعف احتمالی ، تدوین نهایی آن در دستور کار دبیرخانه قرار گیرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.