به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، یکشنبه ۱۵ اردیبهشتماه مراسم هجدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن کنفرانس شماره ۱ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی ایرانسل رضایتمندی بیش از ۹۰ درصد مشترکان را به دست آورد و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
از شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان میتوان به مواردی چون کسب امتیازهای شاخصهای ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایتمندی مشتریان، شاخصهای مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمتها، توزیع و خدمات پس از فروش اشاره کرد.
همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز میتوان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخصهای ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در ۲ سال متوالی یا ۳ سال غیرمتوالی، کسب حداقل ۹۰ امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل ۲۰ استان کشور اعلام شده است.
این تندیس بر اساس مفاد آئیننامه اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاستگذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده است.
ایرانسل همچنین کمتر از یک ماه قبل لوح تقدیر «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان دریافت کرد.