اشرفی: به دنبال برنامه ریزی با مردم به جای برنامه ریزی برای مردم هستیم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سکینه اشرفی معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان نوسازی شهر تهران که عصر امروز با حضور جمع کثیری از مسؤولان شهری و دولتی برگزار شد گفت: در سال اول اجرای برنامه سوم توسعه شهری تهران قرار داریم.

وی گفت: در این برنامه سه هدف مهم را پیش رو داریم اولا برنامه شهر تهران دوما برنامه مناطق شهر تهران و سوم برنامه محلات مناطق شهر تهران.

اشرفی گفت: مهمترین سطح برنامه ریزی؛ برنامه ریزی برای محلات هست که در حقیقت برنامه ریزی با مردم به جای برنامه ریزی برای مردم را در پیش گرفته ایم و در آستانه محقق شدن قرار دارد.

معاون برنامه ریزی شهردار تهران افزود: از سال گذشته نوسازی بافت فرسوده توسط سازمان نوسازی آغاز شده است و امروز هم تبیین وضعیت موجود محلات را در دست داریم.

اشرفی به رونمایی از سامانه توسعه محلات اشاره کرد و گفت: کاری که امروز در قالب سامانه توسعه محلات رونمایی شد سندی است برای پیدا کردن اولویت بندی اقدامات محلات از آنچه مردم خواسته اند.

وی گفت: این پیشخوان در دست اعضای شورای شهر، معاونین شهردار و شهردار تهران قرار خواهد گرفت و به زودی به دست اعضای محلات هم می رسد.


گلپایگانی معاون شهرسازی شهرداری تهرتن هم در این مراسم گفت: گام نخست نوسازی حیثیت بخشی به محلات است و یکی از اهداف تبیین شده این است که چگونه می شود شأن مناطق و محلات را افزایش داد.

وی به جمع آوری اطلاعات محلات در قالب کتاب های توسعه محلات اشاره کرد و گفت: در این کتابها تلاش شده است تا هویت محلات بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.