جداسازی نمک از چشمه‌ های گرمسار با همکاری دانشگاه امیرکبیر

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر غلامرضا کاتب در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اقدام دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه ایجاد برج فناوری و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان بسیار قابل تحسین است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با فعالیت‌های دانش بنیان توانسته است باری از دوش نظام بردارد و این نوع فعالیت‌ها موجب می‌شود تا امید در کشور ایجاد شود.

کاتب گفت: با کمک دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌توانیم پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی متناسب با نیازهای منطقه گرمسار تعریف کنیم.

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص فضایی به پارک علم و فناوری در برنامه قرار دارد، که این پارک با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و کمک وزارت علوم راه اندازی می‌شود.

کاتب افزود: یکی از رسالت‌های ما، بازاریابی برای شرکت‌های دانش بنیان است که برنامه داریم در گرمسار این موضوع را برنامه ریزی کنیم و از دستاوردهای این شرکت‌ها استفاده کنیم.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در گرمسار حدود ۱۳ مرکز دانشگاهی فعال هستند، برنامه‌ای ترتیب داده می‌شود که رؤسای این مراکز از برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرده و در جریان ایده‌های این دانشگاه برتر برای تبدیل به دانشگاه نسل سه قرار گیرند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.