برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی به پیشرفت راندمان کاری کمک می‌کند

به گزارش  خبرگزاری فارس، ایمان قربانی در نخستین نشست شورای هماهنگی و روابط عمومی شرکت‌های دولتی و خصوصی شهر تهران که به منظور هماهنگی بیشتر در فرمانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: این نشست‌ها می‌تواند تعامل و دوستی را برقرار کند و در چگونگی رفع مشکلات  موثر باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت و توان بخش خصوصی می‌‌تواند با همکاری بخش دولتی همپوشانی و کمک به سزایی در رونق تولید کشور داشته باشد گفت: برگزاری چنین نشست‌های مدونی می‌تواند در موارد مختلفی از جمله بیمه‌های تامین اجتماعی، وام های بانکی و موارد مختلفی که برخی صنایع بخش خصوصی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، راهگشا باشد.

قربانی روابط عمومی را چشم بینای دستگاه‌ها برشمرد و گفت: نیروهای روابط عمومی آیینه و چشم انداز هر بخش را به خوبی معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: کنار هم بودن بخش دولتی و خصوصی برای ایجاد تعامل با سایر دستگاه های فرصت به سزایی است.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران پیشنهاد کرد تا نماینده صنایع و بخش های مختلف مشکلات را مشخص تا از طریق ارتباطی که در این نشست صورت می‌گیرد، نواقص را از طریق دستگاه‌های متولی پیگیری کنند.

همچنین محمد حسین زیارتی، کارشناس ارتباطات و رسانه گفت: استفاده علمی و کاربردی از رسانه‌ها برای بعضی از صاحبان صنایع روشن نشده است. امروز آنچه موجب برتری می‌شود در اختیار داشتن اطلاعات به موقع است.

وی ادامه داد: بنابراین فعالیت‌های اقتصادی بر بستر اطلاعاتی که در اختیار رسانه‌ها است می‌تواند به رشد فعالیت‌های اقتصادی و توسعه صنایع کمک کند.اصولا رسانه‌ها نقش مستقیمی در اقتصاد و توسعه پایدار دارند بدیهی است روابط عمومی نقش موثری در شکل گیری این اتفاق بزرگ دارند.

در این نشست برخی از مدیران روابط عمومی با مطرح کردن موضوعات به اهداف و همکاری بیشتر توجه داشتند.
انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.