به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامیمدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه سازمان زیباسازی تلاش کرده است تا فضای شهر را برای آغاز این ماه مبارک مناسب کند، ادامهداد: بیش از150 سازه تبلیغاتی تجاری برای اکران طرحهای فرهنگی ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر این طرحهای فرهنگی این ماه مبارک برروی 100 عرشه بیلبورد و 100 پرتابل از سوی سازمان زیباسازی اکران شدهاست.
ضرغامی با اشاره به اینکه مناطق 22گانه شهرداری تهران نیز موظف هستند طرحهای فرهنگی را جداگانه در مناطق خود اکران کنند، افزود: 150پرتابل از سوی مناطق 22گانه شهرداری تهران به این کار اختصاص پیدا کردهاست.
یکی دیگر از برنامههای سازمان زیباسازی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پخش تیزرهای مناسبتی برروی تلویزیونهای شهری است که به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تلویزیونهای شهری به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.
وی به اقدامات سازمان زیباسازی درمورد بهبود فضای شهری در حوزه نور و روشنایی اشاره کرد و گفت: طراحی، ساخت و نصب المانهاى نوری با طرح های متناسب با ماه رمضان و ایام لیالی قدر، تکمیل نورآرایی محورهای ولیعصر(عج) ، شریعتی، آزادی - انقلاب- دماوند و روشنایی کلیه المان های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام/