میرلوحی: می‌خواهند طرح ساماندهی مراکز آموزشی به فراموشی سپرده شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و سی نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص استمهال رسیدگی به لایحه ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران گفت: بعد از ماه ها مسیری طی شده و نتیجه ای برای آن حاصل شده است اما نباید حالا که به نتیجه رسیده این کار متوقف شود.

وی افزود: ما دو طرح برای ساماندهی در شهرداری داشتیم اولی بحث اصلاح ساختار بود و دومی بحث ساماندهی مراکز که هر دوی اینها را داریم به طاق می کوبیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر اصلاح ساختاری نکنیم و همواره هم بگوییم هشت هزار میلیارد تومان هزینه زیادی داریم مردم به ما می خندند و می گویند پس چرا کار نمی‌کنید.نمی شود همیشه بگوییم هزینه‌ها زیاد است اما اصلاحی هم نکنیم و دست روی دست بگذاریم.

میرلوحی افزود: ما باید به پیام و وعده ای که  به مردم داده‌ایم  عمل کنیم و آن کارخانه مدرک سازی را ساماندهی کنیم و حتی برای آنهایی هم که در میانه راه هستند فکر کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: استمهال یک ماهه به طرح ساماندهی مراکز آموزشی علمی و کاربردی یک کار بیهوده برای به طاق کوبیدن این طرح و از بین بردن آن است.

اما حجت نظری هم در خصوص استمهال ساماندهی مراکز علمی گفت: دوستان می گویند چرا ما دست دست می‌کنیم اما من در مقابل می گویم چرا آنقدر عجله داریم.

وی افزود: اگر ما به درستی عمل نکنیم و از سر عجله تصمیمی بگیریم آن وقت شش ماه دیگر فهمیدیم مسیری که طی شده اشتباه بوده است تکلیف چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی طرحی به کمیسیون تخصصی رفته است و نتیجه اش یک تفاوت فاحش با طرح اولیه است، یعنی یک جای کار می‌لنگد و حق طبیعی طراحان است که بیایند و استمهال بگیرند و بروند طرح را اصلاح کنند.

نظری گفت: ما طراحان لایحه ساماندهی مراکز آموزشی چیز دیگری در سر داشتیم اما چیزی که از کمیسیون بیرون آمد با نظر ما کاملا مخالف است.
انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.