ایمنی و سلامت کارگران میادین میوه و تره بار ارتقاء می‌یابد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با تاکید بر لزوم توجه به کارگران به عنوان سرمایه انسانی سازمان‌های خدمات رسان افزود: تاکنون 18 میدان و 95 بازار میوه و تره بار بر اساس اصول و ضوابط HSE استانداردسازی شده و بخش‌های رفاهی استاندارد ویژه کارگران برای آنها در نظر گرفته شده و این روند تا اجرای استاندارد HSE در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار ادامه خواهد یافت.

وی به وجود تشکیلات HSE در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ارتقای ایمنی و سلامت کارگران، با استقرار و نگهداشت مدیریت سامانه HSE در هر میدان و بازار، نظارت مستمر و دائم بر عملکرد آنها صورت می‌گیرد.

راد، تامین آسایش و رفاه کارگران به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان مدیریت میادین را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در حال حاضر 210 خوابگاه با ظرفیت 3931 نفر و 40 سالن غذاخوری در میادین و بازارهای میوه و تره بار در اختیار کارگران قرار داده‌ایم و در تلاش هستیم تا امکانات رفاهی و تسهیلات خدماتی بیشتری را به این عزیزان اختصاص دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه موضوع بیمه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران است، تصریح کرد: در حال حاضر 3470 نفر از کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار تحت پوشش بیمه قرار دارند و بر موضوع بیمه کارگران از سوی بهره برداران و غرفه داران تاکید داریم.

گفتنی است، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار هر سال با کمک سازمان‌های مربوطه، برنامه‌های متنوعی را به مناسبت‌های مختلف نظیر هفته کارگر، هفته سلامت، هفته دیابت، هفته سرطان، هفته کارگر و ... برای کارگران شاغل در میادین و بازارهای میوه و تره بار اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.