ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری و تابلوهای راهنمای مراکز تاریخی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، یکصدو سی و هشتمین جلسه شورا فردا سه شنبه دهم اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 11 با قرائت نطق های پیش از دستور توسط حسن خلیل ابادی، افشین حبیب زاده و سید محمود میرلوحی آغاز خواهد شد.

همچنین  ادامه بررسی درخواست تمدید و تنفیذ مفاد مصوبه اصلاحیه و تمدید مصوبه تامین اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهر تهران در دستور جلسه قرار دارد.

بررسی طرح  ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران از جمله موضوعاتی است که در دستور جلسه آتی شورا قرار دارد و  بررسی خواهد شد.

انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت مصوبه الزام شهرداری به تغییر الگوی مصرف کیسه ها، ظروف و محصولات یکبار مصرف ...و نیز انتخاب سه نفر از خبرگان و کارشناسان مسائل سالمندی موضع ذیل بند پنجم ماده دوم مصوبه  شهر دوستدار سالمنددر این جلسه صورت خواهد گرفت.

همچنین در ادامه جلسه بررسی صورت جلسه بیست و ششم کمیسیون نام گذاری و نیز بررسی پرونده های مرتبط به موضوع باغات در دستور کار یکصد و سی و هفتمین جلسه شورا قرار دارد.

بر همین اساس طرح  الزام شهرداری به شناسایی، ساماندهی و اصلاح تابلوهای راهنمای مراکز تاریخی و گردشگری شهر تهران نیز در این جلسه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.